7/20/2009

Parc Nacional de Cabrera

Aquest arxipièlag està considerat com a Parc Nacional i per fondejarv i fer pecnocta en ell cal demanar una autorització prèvia (mínim tres dies abans) al Govern militar, i és clar...nosaltres no la tenim. Ens queda pendent aquesta visita, però abans d'anar a Cala Blava em anat a donar una volteta amb el veler. A més en el Port de Sant Jordi (és a la punta del davant de l'arxipièlag), on som fondejats em descobert un edifici tot estrany, modern i curiós on es fa tot un recorregut marí (aquarium i 3D) i terrestre (audivisuals, 3D..) per la illa de Cabrera i almenys em observat els animals i vegetació que hi ha de forma interactiva...i a més (cosa curiosa) graaaattiiiiis. Algo és algo...no?

1 comentari:

  1. el velillin tenia la web a punt per escriure un missatge, i em penso que s'ha quedat fregit donant la maneta a la Valentina!!!
    m'he mirat i remirat els comentaris, i mare meva!! llàsitma que no hi hagi fotos, potser podrieu conectar una webcam, fixada a la coberta i amb una funda de plàstic i passar-nos els videos... només per confirmar que a terra ferma també estem bé... ho dic per l'enveja que ens feu, carai!!!!
    us trobem molt a faltar
    petons
    ester
    pd- Eli, no sabia quin dia era exactament el teu aniversari però felicitats!!! ja et van fer bufar les espelmetes?

    ResponElimina

Entra el teu comentari