10/12/2009

D'Ifach a Sta Pola

Només us he de dir que per fi em pescat un altre peix!!
Poques milles, vent de cara. Em parat a la marina de Sta Pola (almenys és més barato que les marines de Balears) per que avui vespre i demà potser el vent i la mar seran xungos!
Vale és petit, però ja cumpleix la mida legal...así que también se vale! A més els dos peixos els em pescat amb una mica de fil i un popet de colors del barça (serà que les canyes i popets d'un altre equip no els hi agrada??).
Resum del total: 286 milles, 4 dies, 2 descansos, 2 peixos

1 comentari:

  1. Hey viatgeros, estic molt conten que han pogut pescar una tonyinita jejeje,, molts records jo per qui bé amb la eulin y floc les envian llapetons y petons..

    Bonnas aventures i que pesquin una tonyina de 30 kiles

    ResponElimina

Entra el teu comentari