10/26/2009

UFF QUINA BOIRA A L'ESTRET!! // UFF QUE NIEBLA EN EL ESTRECHO

D'Almerimar fins l'Estret em estat 1 dia i mig més, i ha estat tota una experiència:

Em tornat a pescar llampluga. Quan està viva és daurada i mentre es va morint va canviant el color a platejat.
Ens han acompanyat durant hores dofins comuns, llistats i mulars i a més em divisat de prop calderons.
Entre la primera foto i la segona només hi ha de diferència una nit. Per la nit em estat acompanyats de cargos multicolores i per totes bandes. Tot just de matinada ha sortit una mica el sol i de cop, dins el mar d'Alboran i a punt d'atravessar l'Estret, ens trobem rodejats de cop entre boira i cargos...cada minut anàvem tocant la bocina, però s'en sentien de més grosses al nostre voltant. Després de 9 hores de boira, a 2,5 nussos, amb l'antena de ràdio penjada (se'na havia trencat del temporal passat) i amb els pulmons destrossats de tant trompetejar em fet diagonal cap a la costa i fer nit a port...a Sotogrande. La pardillada ens ha costat cara, perque aquest port és superpijo, supercar i per ser diumenge no hi havia mariner per donar-nos un cop de mà.

1 comentari:

  1. Ànims que ja ho teniu!!!!!
    No em puc creure que us acompanyin els dofins!! que macooooo!
    Quan creueu l'estret ho cel·lebro!!!! ja he posat el cava a la nevera ;P
    petons...

    tia, no em puc creure que m'hagis posat al capítol d'agraïments!!! per què? per dormir un dia a l'Ursel? uf, si, va ser tot un esforç! :D

    ResponElimina

Entra el teu comentari